Citroen nudi celo serijo gospodarskih vozil, od manjšega modela Nemo do velikega Jumperja. V Sloveniji Syncro System načrtuje opremo za omenjena vozila, pri tem prilagodi vsako rešitev prostoru, ki je na voljo. Modularni način Syncro System Spa omogoča personalizacijo oblog in opreme za največji možni izkoristek notranjega in zunanjega prostora.
V seriji gospodarskih vozil proizvajalca Citroen Nemo izstopa po svoji kompaktnosti in vsestranskosti: popoln je za krajše vožnje po mestu ali ozkih in ovinkastih cestah, je najmanjše vozilo, ki ga ponuja Citroen. Odkar je Citroen Nemo na trgu, se skupina Syncro System ukvarja s proizvodnjo in vgradnjo notranjih oblog in opreme kot so police, predalniki, nosilci paketov in univerzalni nosilci na vozilu, ki ga uporabljajo strokovni izvajalci in podjetniki.
Oblika karoserije, kvadratna in linearna, omogoča hitro namestitev opreme za gospodarska vozila, ki jo nudi Syncro System, v voznikovi kabini pa sta lahko dve osebi. Skupna nosilnost vozila Nemo znaša 585 kg brez voznika, medtem ko so njegove dimenzije 1,72 metra (dolžina), 1,71 (višina) in 3,86 (globina).
Ko namestijo in pritrdijo obloge, tehniki družbe Syncro System Slovenija realizirajo vaš načrt opreme, ki ustreza vsem vašim delovnim zahtevam in ustvarijo čist in profesionalni notranji dizajn vašega gospodarskega vozila. Na stenah in na predelni steni lahko namestijo transparentne plastične zaboje ali kovinske predale in odprte police ali s plastičnimi zaboji. V prvem delu fotografij je na levi strani dodan tudi primež z nosilcem, ki ga lahko izvlečemo.
Citroen Berlingo, ki so ga začeli izdelovati leta 1996, je bil prvo majhno gospodarsko vozilo nove generacije, ki je predstavljal izziv za vse proizvajalce gospodarskih vozil. Prototip, ki ga je izdelala skupina Peugeot/Citroen je pomenil revolucijo koncepta manjših gospodarskih vozil. Trenutna različica je sad prenovljenega sloga iz leta 2008, s katerim so povečali dimenzije vozila in prilagodili njegove linije tipičnim linijam najnovejših vozil Citroen. Prostor za tovor je večji in pravilnejši, z večjo kapaciteto tovora. Kot model za prevoz blaga je Berlingo na voljo v kratki različici (3,3 kubičnega metra prostornine in 625 kg nosilnosti) ali v daljši (3,7 kubičnega metra prostornine in 750 kg nosilnosti).
S sistemom Syncro je za tehnike slovenske poslovalnice Syncro System povsem preprosto predelati keson tega gospodarskega vozila v potujočo delavnico, vanj vgradijo pohištvo in opremo po meri.
Ko so obloge na stenah in tleh položene, je Berlingo pripravljen za vgradnjo izbranega pohištva za opremo potujoče delavnice, ki je lahko, kot vidimo v zgornji galeriji, tudi samo delna. V tem primeru so se odločili, da opremijo eno samo steno tovornega prostora, nad kolesni lok so namestili predale in polico. Ob straneh pohištva vidimo nekatere dodatke: nosilec plinskih jeklenk, komplet za nujne primere in kavlje.
Kdor pa ima rad prostorna gospodarska vozila in pravilne oblike, bo zagotovo izbral Citroenov Jumper: gospodarsko vozilo večjih dimenzij, ki ga proizvaja Sevel Sud, joint venture skupin Fiat in Citroen/Peugeot.
Zadnja različica tega modela je iz leta 2006 in z značilnimi kvadratnimi linijami in pravimi koti tovornega prostora in hkrati s precejšnjo prostornino kesona, ki je zares velik in zato tudi zelo primeren za opremo z moduli za gospodarska vozila znamke Syncro System. S temi elementi francosko vozilo lahko postane prava mobilna delavnica, kjer lahko delate kot v domači delavnici. Zelo poudarjena vertikalnost stranskih sten omogoča optimalni izkoristek prostora in vgradnjo večje opreme v gospodarsko vozilo, tudi v višjem delu.
Zgoraj vidite tipični primer rešitev s sistemom Syncro, ki jih do zdaj za vozilo Jumper ne bi pričakovali . Lahko vidimo, kako so vse stene in tudi predelna stena kesona opremljene s pohištvom po meri. Na levi so police in nekaj kovinskih predalov. Nad desnim kolesnim lokom vidimo zaprto polico, podstavke za kovčke s 4 Galaxy iz plastike, in drugi dve polici, eno z zaboji iz plastike. Predelna stena je opremljena z mobilnim predalnikom s transparentnimi elementi. Med posebnostmi moramo omeniti palice za fiksiranje tovora, ki so na opremo pritrjene vodoravno in navpično, tako da oblikujejo neke vrsto »rešetko« za zajezitev večjih ali krhkih materialov.
Zaradi svoje prostornine za tovor in pravilnih in kvadratnih sten je postal eden najpriljubljenejših in cenjenih modelov gospodarskih vozil Citroen. Obrtniki, vzdrževalci in tehniki vedo, da je Jumpy ravno zaradi svojih preprostih in ravnih linij idealen za vgradnjo opreme za gospodarska vozila Syncro System. Obstoječi motorji so vsi dizelski, francoske proizvodnje, z močjo od 90 do 136 CV in kupec lahko izbira med tremi modeli z različnimi dolžinami: kratek nizek, dolg nizek in dolg visok, nosilnost pa znaša celo do 1200 kg in prostornina prostora za tovor do 7 kubičnih metrov.
Sistem Syncro predvideva za prostor za tovor vgradnjo lahkih in trpežnih kosov pohištva in opreme, ki so idealni za urejeno postavitev in prevoz velikih količin materiala, strojev in orodja. Oprema Syncro ni prevelika, ampak pusti v kesonu veliko prostega prostora za nalaganje dodatnega blaga in materialov in omogoča lastniku prostora za gibanje in delo.
S Syncro so možnosti kombiniranja elementov dodatno pomnožene, kupcu nudijo vedno rešitev, prilagojeno njegovim potrebam!